niedziela, 5 października 2008

Wyzwanie...


Scrappassion to forum na którym ciagle coś się dzieje. Nigdy nie nadążam za tymi dziewczynami;) Podziwiam wszystko co robią, w czym biorą udział, ale nigdy nie jestem w stanie zebrać się do kupy i nadążyć za nimi, za tym co robią i  jak robią;)

W związku z tym, że pojawiło się wyzwanie niezobowiązujące, polegające na tym, że każdego tygodnia scrapujemy jedną literkę alfabetu postanowiłam coś z tym zrobić. Oczywiście w myślach i nawet już w zeszycie zapisany mam cały alfabet i przy każdym zdjęcia które posłużą do zabawy w scrapowe literki. Dziewczyny scrapują już jednak literkę "E", a ja zrobiłam jeden scrap 30x30 "B jak..." Gdyby tak oscrapować cały alfabet powstałby bardzo fajny album... tylko znając mój słomiany zapał nie wiem co z tego będzie.....

Na razie jest jeden:  Natchnięta zostałam przez Mumę za co jej baardzo dziękuję. Jej praca pt. "Bałagan" dała mi twórczego kopa. Dziękuję Muma








2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ojej no kochana - pieknie Ci ten scrapek wyszedl - jest taki radosny, kolorowy, pelen energii :D Ciesze sie, ze moja praca zainspirowala Cie do stworzenia taaaakiego scrapa :D

pozdrawiam cieplutko :*

Anonimowy pisze...

aj, przyszłam sobie pooglądać i posłuchać, a widzę, ze tylko muzyka mi została, bo nic nowego nie wrzuciłaś.... nieładnie ;p