piątek, 2 stycznia 2009

Na początek porządek!

W końcu mamy nowy rok. Na mnie zawsze działa on jakoś tak mobilizująco. Przynajmniej na początku;) Korzystam zatem z tego, bo nie wiadomo jak długo będzie to trwało i robię małe porządki:)

Na początek porządki na blogu. Jedno z moich postanowień na 2009 rok dotyczy czytania. Mianowicie postanowiłam sobie, że będę czytać więcej i bardziej treściwie, a to co przeczytam to opiszę sobie aby z głowy nie wyleciało zaraz po przeczytaniu. Z tej okazji powstał nowy blog.



Wszystkie przemyślenia czytelnicze będę spisywała tam, aby już nie mieszać w jednym miejscu książek i tektury modelarskiej:)

A i tutaj może uda mi się wprowadzić nieco nowości i jakiejś takiej świeżości, że tak to nazwę, dzięki której to co napiszę będzie bardziej przydatne dla innych:) Ale na razie Ciii!!!! Zobaczymy co z tego wyjdzie:)

3 komentarze:

Zielonooka pisze...

zdecydowanie podoba mi sie Twoje postanowienie ;-) życzę wiesz... tysiaca książek rocznie ;pp

czarna inez vel agii pisze...

onaczylija - Bardzo śmieszne:) Nie nabijaj się ze mnie:)

Zielonooka pisze...

hihi że ja się nabijam? skądże ;-) jestem pewna że byś to potrafiła zrobić ;D