niedziela, 28 grudnia 2008

Z Nowym Rokiem nowym krokiem:)

Nie wiem jak Wy, ale ja co rok mam postanowienia. Czas zmian, nowych przedsięwzięć, planów... Różnie bywało z realizacją, ale ostatnio nawet to co sobie postanowię udaje się. W tym roku z tej okazji powstał taki oto notes z postanowieniami na cały przyszły rok:) Będzie wisiał mi przed oczami. Każda strona poświęcona będzie osobnemu postanowieniu.



Na pierwszym miejscu jest bryczka (czytaj: samochód). Nie bez powodu przecież robiłam prawko. Obok jest miejsce na zdjęcie. Zdjęcie pojawi się jednak dopiero wtedy gdy uda się dany pomysł spełnić. Będą tu wszystkie rzeczy, które chcę osiągnąć w 2009 roku. Możliwość wklejenia zdjęcia ma być dodatkową motywacją:) Wszak pusto tak bez zdjęć:) Jest też miejsce na opis - jak, kiedy, czy było trudno, dlaczego nie udało się??!:) tej ostatniej opcji nie przewiduję... optymistka...



Do końca roku zostało jeszcze trochę czasu aby pomyśleć co ja jeszcze bym chciała osiągnąć lub wycisnąć z siebie. Zostało mi jeszcze pustych kartek:)

Życzcie mi powodzenia!!!!


6 komentarzy:

Natalia pisze...

Oczywiście powodzenia życzę i dużo cierpliwości,a przede wszystkim wytrwałości w osiągnięciu wymarzonych przedsięwzięć.
Przyznam szczerze,że też mam kilka postanowień noworocznych,ale ich nie zdradzę,dopiero jak się spełnią;)
Pozdrawiam

Drycha pisze...

sama myślałam o czymś takim :o


powodzenia!! :*

Anna pisze...

Życzę Ci powodzenia!

Magda Bolinska pisze...

Ha !! Pomysl swietny - tym razem to Ty mnie tak natchnelas, ze dzis wieczorem siadam i tez sobie sklejam notes z postanowieniami na nowy rok [moze mnie to jakos zmobilizuje do realizacji].
Trzymam bardzo mocno palce za realizacje Twoich planow i postanowien :*

Zielonooka pisze...

fajny pomysł zaiste ;D
jak już mówiłam motywuje do spełniania postanowień ;-)
swoją drogą to. . . jestem ciekawa jak będzie wyglądał ten notesik 31 grudnia '09 :D hihi.

i rzecz jasna wytrwałości życzę ;))

;**.

czarna inez vel agii pisze...

Dziękuję Wam dziewczyny za trzymanie kciuków:)

Drycha - zabieraj się zatem do tworzenia:)

Muma - czekam na prezentację Twojego postanownika:)

onaczylija - pod koniec roku zaprezentuję go ponownie - zobaczymy:)