niedziela, 22 marca 2009

Bo fantazja jest od tego...

ArtPiaskownica zadziałała na mnie inspirująco, a raczej wyzwanie rzucone przez organizatorki tego bloga:) Graj w kolory - tak brzmi pierwsze wyzwanie nowo powstałego bloga. Tak mnie jakoś wzięło i zagrałam!
Zestaw kolorystyczny piękny - soczysty i smaczny! Wiosenny i optymistyczny!

Puściłam wodze fantazji, pocięłam, porysowałam, pokleijałam i ot co wyszło:)


I nieco szczegółów:









A teraz zabieram się za kolejny scrap do maratonu scrapowego  - do zakończenia 3 etapu zostało już tylko kilka godzin!:)

7 komentarzy:

Zielona pisze...

Jej... jaki fajny :) :) Oryginalnie :)

Bea pisze...

oj, jaki fajowski obrazek!!! domek cudnie pękaty!

Nulka pisze...

obłęd o.O

Magda Bolinska pisze...

rewelacyjnie Ci wyszlo :*

czarna inez vel agii pisze...

Dzięki Wam Babeczki za komentarze:) !

edit pisze...

och no rewelacja, pomysł niebanalny, wyszło świetnie!

Zielonooka pisze...

więcej takich ;-)