niedziela, 29 marca 2009

Mapka #4

Ostatni tydzień spędzony aktywnie - z kimś, u kogoś, po coś... towarzysko, kulturalnie, aktywnie:) Robi sie coraz cieplej, pogoda zachęca do spacerów i przebywania na świeżym powietrzu. Pewnie i mnie mniej będzie na blogu, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - powstanie pewnie sporo nowych zdjęć do oscrapowania w wolnych chwilach:)

Ale do rzeczy: jest czwarta mapka i czwarta interpretacja. Jest nieźle. Zabawę przy tym mam fajną i do tego nieźle odpoczywam psychicznie. LO powstał już kilka dni temu, ale dopiero dzisiaj zrobiłam fotki i wrzucam.
Mapkę przygotował ibisek, a strona z zabawą o tutaj jest! Zapraszam!!!






3 komentarze:

Magda Bolinska pisze...

z kazdym nowym LO zaskakujesz mnie coraz bardziej :) swietnie Ci idzie interpretowanie mapek :D
:*

Agnesingap pisze...

Witam, w odpowiedzi na pytanie jak wycianm zdjęcia .... wykonuje to w PS i wycinanam kawałek po kawałku opcją lasso - za pomocą myszki.
trochę czasochłonne ale właśnie bardzo precyzyjne, czasem mnie ręka boli ale cóż - pasja silniejsza :)

Zielonooka pisze...

Agnieszko zajrzyj tutaj i dodaj coś nowego ; )