wtorek, 25 listopada 2008

Kreative blogger ???


Dostałam wyróżnienie od Mumy :)))
Dziękuję Ci bardzo, ale chyba to trochę na wyrost nagroda:))) Z kreatywnością mam ostatnio tyle wspólnego co moje własne cztery kółka z prawdziwym wozem. :)))

No ale cóż... wyróżnienie oczywiście bardzo miłe...(mimo błędu w logo!!!), ale również stawiające w nieco kłopotliwej sytuacji:)) Bo niestety żeby poczuć się godnym jego przyznania należałoby wykazać sie jakąś kreatywnością... hmmm...:)))

No to hmmm... żeby nie było, że ja tak nic a nic... to pochwalę się pierniczkami:



Sama piekłam i sama dekorowałam... żeby nie było, ze kreatywna nie jestem... :)))

Swoją drogą wyszły niesamowicie dobre. Przed świętami zamierzam podjąć się wykonania jeszcze jedej partii - tak, coby do świąt przetrwały. Powyższy przepis pochodzi ze strony Wielkie żarcie

Polecam! Są wyśmienite!!!

4 komentarze:

Magda Bolinska pisze...

kochana, jak mowie, ze wyroznienie Ci sie nalezy, to nalezy i juz ;) jeszcze dzis mam przed oczami Twoj swinski datownik buahahaha - bosssski :D
a pierniczki - mmmmmmmmmm pysznie wygladaja :D :D

calusy :*

czarna inez vel agii pisze...

No to tym bardziej Ci dziękuję:)

Magda Bolinska pisze...

nie ma za co :D

a ja znowu Cie wkrecilam do zabawy ;) - szczegoly u mnie

calusy :*

czarna inez vel agii pisze...

Dziękuję i zabieram się zatem do roboty, aczkolwiek nie wiem ile zajmie mi to czasu:))